האדמו"ר מויז'ניץ: השתוממתי לראות את ביתו של הרבי מחב"ד

    עם האמצעים העומדים לרשותו הוא היה יכול להתנהג ביותר הרחבה ופאר, אך כל מטרתו הייתה בשביל לדאוג לעם ישראל ואילו בשבילו לא היה צריך מאומה
    ישראל פריי 4 Comment on האדמו"ר מויז'ניץ: השתוממתי לראות את ביתו של הרבי מחב"ד

    האדמו"ר מויז'ניץ הקדיש דקות ארוכות בשולחן הטהור שערך, לזכרו של הרבי מחב"ד זי"ע • "כאשר ביקרתי בביתו השתוממתי לראות אותו מרוהט בפשטות גמורה ורגילה"

    עם האמצעים העומדים לרשותו הוא היה יכול להתנהג ביותר הרחבה ופאר, אך כל מטרתו הייתה בשביל לדאוג לעם ישראל ואילו בשבילו לא היה צריך מאומה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום השנה העשרים ושתיים של האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל התקיים בסוף השבוע האחרון, כאשר אלפים עלו לציונו הקדוש בארה"ב, ובין כל התוועדויות וציוני יום השנה לפטירתו, גם כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ הזכיר בשיחתו שבמהלך הטיש את הרבי מחב"ד.

    "האדמו"ר מחב"ד עשה דברים גדולים, אחד מהם, זה בתי החב"ד שהקים בכל העולם. אנשים יכולים להתפלל שם בכל מקום, נותנים שם אוכל כשר, וגם מקוואות הם דואגים לכולם". אמר האדמו"ר בפתח דבריו והמשיך, "מי שצריך אוכל ומקווה בכל הערים הנידחות יש כיום בזכות פעליו ושליחיו של הרבי בחב"ד. בשנים עברו, היו אנשים שלצרכי פרנסה נסעו בכל העולם כולו, אך לא היה להם היכן להתפלל ומה לאכול, היום ברוך ה' יש את בתי חב"ד שהרבי מחב"ד חולל וייסד במסירות".

    בסיום דבריו אמר הרבי כי "כאשר ביקרתי בביתו השתוממתי לראות אותו מרוהט בפשטות גמורה ורגילה, כאשר עם האמצעים העומדים לרשותו הוא היה יכול להתנהג ביותר הרחבה ופאר, אך כל מטרתו הייתה בשביל לדאוג לעם ישראל ואילו בשבילו לא היה צריך מאומה והיה מסתפק במועט".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גם לאדמור מויזניץ אכפת מעם ישראל
      הוא רבי מאד מסור לקהילתו
      יעיד ע"כ: /radio/326260/

      1. חשבתי שגם ביתו של האדמור מויזניץ מרוהט בפשטות